gårdagen

dagen igår var som vanligt en vanlig skoldag för mig.vi hade sysjöjd och jag håller på med en clown.efetr sklolan kollade jag min mobil och då såg jag att janelle hade skrivit sms,hon frågade om jag ville sova över eller göra något.då skrav jag att jag ville sova hos henne och det fick jag:)
sen ringde jossan och frågade om vi kunde göra nåt(jag är poppiiss:D)
jag sa att jag skulle sova hos janelle och att vi alla tre kanske kunde sova över,och så blev det.
till middag blev det tacos men jossan åt hemma för annars skulle det inte räcka mat till alla.när jossan hade gått hem till sig gick jag och janelle till willys och skulle köpa gräddfil för att hennes mamma hade glömt att köpa det.
på vägen mötte vi josefina och hennes kompis samantha,och då kom såklart samanthas lillebror daniel och sa:''vill ni ha pengar''?
vi gick vidare.men han sprang efter och ba''vill ni inte ha 50 spänn?''vi ba ''okej!''
sen kom han med ett ciggrett paket(han röker)....
sen gick vi till willys och blablabla sen når vi kom hem till janelle åt vi tacos och sen kom jossan.
när vi hade ätit klart så gjorde vi roliga videos och janelle lekte pippi lång strump!:D
(jag vet att jag skriver mycket ''sen'' men jag kan inte ro för det)
aja nu ska jag dusha..
ciao/eran julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0